Reklamacije i odustajanje od kupovine
Odustanak od kupovine
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača ( „Službeni glasnik RS”, br. 62/2014 I 6/2016- drugi zakon).
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Potrosač je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašcenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema paketa. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu prije isteka gore navedenog roka od 15 dana.
Potrošač snosi isključivo direktne troškove vracanja robe, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Podaci koje potrošač unese u obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentriranja izmjena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe.
Koraci prilikom odustanka od kupovine (15 dana od dana prijema artikla):
- Postupak Odustanka od kupovine započinje popunjavanjem Izjave o odustanku koju mozete pronaći na kraju teksta.
- Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj: +38269401009
- Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe MB Cargo.
- Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +38269654444 radnim danima od 09:00 - 16:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke.
Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 15 dana od prijema proizvoda.
Izjavu o odustanku možete preuzeti OVDE